I have found my real love


Shalalalal läsare! Idag har jag bara vart i skolan, vanliga ämnen så inte speciellt rolig dag, hade idrott och jerry var snäll som sa att jag inte behövde springa, jo jag hade glömt mina skor så ah inte lätt att springa i ballerina skor. Och SO provet gick väl helt okej, eller faktiskt mycket bättre än vad jag hade trott. Men vi får se när jag får resultatet! Huh..men elin och miranda är ju helt crazy in the head, nejmen seriöst ibland undrar man om elin går på nåt.. Haha nej jag skoja! :) Sen vid halv 5 åkte jag in till stan med familjen och åt på någon thairestaurang. En del funkade väl att äta, men det var så jävla starkt så jag höll mig till vanligt vitt bröd bara.. Haha. Sen kom jag hem vid åtta, och vid halv nio gick jag ut och mötte min älskling.. min älskade Robert! <3 Och pricken var också me, hans söta hund så vi gick runt lite överallt. Men det var myyyyys, haha vi är ju så roliga också :') Han är verkligen den bästa killen jag någonsin träffat.. Finns nog ingen som är som han. Du är underbar och det vet du, du gör mig bara så lycklig <3


Fina våfflor jag och Elin gjorde förra helgen! Haha..och ska sova hos henne imorgon igen yeey (:

Kommentarer
Cassie' =]

Naaw, sötnosen. Jag blir tårögd, ärligt. Asså jag älskar dig / er mest i världen. Jag skulle kunna ge er allt ni vill ha. För ni är värda det. Finns inte ord på hur mycket jag älskar dig kärring (a). Mihih, jag skoja bara. Nejmen, det finns verkligen inga ord. Du betyder så mycket för mig. Jag klarar inte en dag utan dig. Du är värld guld Emma. En sån underbar människa som dig får man leta efter. Jag fick turen att lära känna dig och få ett sånt bra band med dig, bästavän. Lyckligare människa finns inte på denna jord. Faan vilken bok det blev :o.. Anyway, I love you, huney & Bästavän. Tro mig, det är sanna ord som kommer rakt ifrån hjärtat :*<3

2010-09-03 @ 22:55:37
URL: http://beccieocassie.blogg.se/
Emma

Hahah sötnöt, hm kärring var nog det jag tog åt mig av mest.. :( nej driver, men gah såklart vi ställer upp för dig! Det kommer vi alltid göra. Lita på det! Näe du, jag har gjort många misstag, jäkligt många men du är underbar. Men det bästa är att vi blev sams igen, allihopa efter allt trams och skitsnack. Och att det lilla, som blev så stort mest berodde på en viss person som bara gjorde allt värre och riktigt njöt av att vi inte var vänner längre. Men det klokaste valet var faktiskt att bli sams med er, hellre få äkta vänner än fler falska! Dom alla kan ta sig i röven, för det viktigaste är att vi håller ihop. Det här blev en bok också, haha.. :)<3

2010-09-03 @ 23:05:06
URL: http://emmiitaah.blogg.se/
Cassie' =]

Mihihihi (a). Vi borde egentligen tacka den här personen :). Hon gjorde så att vi mognade, visste bättre, lärde oss en läxa och fick bara ännu närmare kontakt ^^. Det hon gjorde var FEL men jag vet inte om det kanske var bra att hon gjorde så :S?

Förstå mig rätt xD. jag känner mig mycket närmare er nu än förut. Asså jag kan berätta vad som helst för er. Jag håller inget hemligt. Ni är allt och min värld. Ni ger mig mitt happyface varje gång jag ser er. <3

2010-09-04 @ 00:23:17
URL: http://beccieocassie.blogg.se/
Emma

Hahaha ja fan! Men ni har det där lilla extra som varje person behöver för att klara av dagarna och må bra! Ni ger mig den kicken som får mig att bara vilja leeeeva och bara köööra på =) Jag älskar dig, er och allt vi har gjort. Både bra och dålig saker, men ibland är vi ju bara föööör korkade.. Haha men jag kommer inte lämna er, inte så länge jag andas. Ni betyder något otroligt <3

2010-09-06 @ 17:21:48
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!