I will never say goodbye

Du betyder mer än vad du nog tror. Du har blivit en stor del, eller vad ska jag säga, du har alltid varit en viktig del i mitt liv och alltid vart den biten som ger mig annat att tänka på. Sen några år tillbaka när jag träffade dig för förstå gången har det vart så. Samma visa hela tiden, men jag mår bra av det och av kärleken du får mig att känna. Du är inte bara nån i mängden, jag ser inte någon annan än dig. Du måste förstå mig. Du bara måste. Jag kan inte förklara med ord, men för mig har du blivit allt jag kan tänka mig att behöva för att känna lycka. Det bara är så här och även fast jag känner mig så jävla hemsk ibland och så ledsen för en del saker, så ska du veta att jag är glad över att du finns även om jag inte visat det så bra. Men tack, för att du får mig att känna det jag gör idag, trots att en del ändå inte är så bra än..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!