I'm going to the top

Halu :) skrev inget igår men efter skolan åkte jag och Miranda till Farsta. Jag köpte en mjukiskofta som hör till mina mjukisbyxor. Sen köpte jag också en jättemysig halsduk som jag har velat ha riktigt länge men som alltid tagit slut direkt. Men igår fick jag iallafall med mig den sista som fanns haha ;-) Men idag har det vart en bra skoldag faktiskt. Fast jag och Elin gjorde inte speciellt mycket.. Men nu ska jag platta håret, sen möta mina muppar till bästavänner och några fler och dra till Morris en stund. Så vi hörs när vi hörs, puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!