Jag nös nyss


Ja, vilken bra rubrik. Men iallafall, hejhopp! Haft en bra skolvecka? Haha kan börja med att säga att jag har nog aldrig känt mig så trött på en fredag, efter alla dessa knasiga skoldagar. Urk! Men aja, har bara haft vanliga tråkiga lektioner idag. Och hade glömt göra bildläxan, men vafan det var ändå bara 3 st som hade gjort den så.. Haha och jag var faktiskt med på idrotten, men hur kul var det? Alltså jag är tvungen att säga till dom killarna i min klass att jag är bollrädd. Varför? Jo för annars skulle dom ju skrika ihjäl sig om hur många bollar jag kunde ha tagit. Hahaha hoppas ingen av dom läser det här, hm.. Men äsch vafan, jag är hur jävla bra som helst. Finns nog ingen som är så bra som mig på allting. Slutade vid tjugo över 4, åkte hem med Miranda och Christian. Snacka om att jag höll på att dö av garv när vi satt på tuben.. För det är en gubbe som några kallar för "Hassan killen" typ och han kan verkligen exakt aaaaaallt. Alltså om alla årtal, exakta datum när den, den och den dog, när det och det där hände asså allt. Haha och jag kunde bara inte hålla mig för skratt, så när alla hade gått av i FS brast jag ut som faaaaaan. Jävlar vad jag fick ont i magen, tårarna ville bara ösa på. Haha helt jäkla skum! På tal om tårar.. jag började nästan gråta idag, det bara brändes inom mig när en utav mina bästa vänner började göra det i skolan.. Knas, jag klarar inte av att se folk gråta, det är nog min största svaghet. För jag börjar göra det så himla lätt då jag också. Men bästis, du vet att jag finns här. Alltid. Har öppna armar för dig och allt du vill fråga om prata om. I alla lägen, kom ihåg det <3 Och en bra sak med dagen, eller om imorgon är att min Elin fyller fjortis! Så vi ska åka dit och fira henne massor hihi :D<33333


Kommentarer
moa freakin' carlberg ♥

btw, var jättegärna med i min dagens bloggtävling där du har chansen att få gästblogga & ta del utav mina 5000 unika besökare :)

2010-09-10 @ 17:26:52
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Bästavän

Tack älskling. Det värmer. Jaa, det var en riktigt jobbig dag idag. Dessutom har personen smsat mig igen och sagt att han älskar mig & allt.. Fast jag vet inte. Vet ärligt talat inte vad jag vill längre, om jag nu har vetat det -.-. Onödigt att skriva det här på bloggen men jag visste inte om du sov, så jag ville inte förstöra din skönhetssömn :D.

Haha, jag älskar dig bästavän :*<3

2010-09-11 @ 00:02:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!