Kväll

Hejsanshnoppsan. Har bara vart med Sofia idag, härligt. Har inte träffat henne på rätt länge så :) Men vi åkte till Farsta, köpte med mig lite saker hem + present till beccie. Men ska köpa mer i veckan, hittade inte speciellt mycket som jag tycker är HON. Hihih för hon fyllde år igår, en utav mina nötter (a) Firar henne lite extra mer nästa helg, det ska jag se till hörru ;) Men aja, har inte så mycket mer att berätta. Hoppas ni haft en bra kväll, åhfan att det ska regna hela tiden. Man vill ju bara krypa ner i ett varmt täcke och aldrig behöva gå ut igen i detta väder.. Nej usch jag sitter här med en ljusrosa tjocktröja, rosa mjukis och ett par extremt tjocka strumpor som jag har tagit av mamma. Så varma! Haha jaja, skriver kanske mer senare! Puss


Leggins med nitar H&M, Tröja med puffarmar H&M


And facelook for today.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!