Lista, tagen av beccie & cassie


KÄRLEK:
Är du kär just nu? -Ja
Har du någon kille just nu?- Ja
Har du dumpat någon? - ja.
Har någon dumpat dig?- ja.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - hm, ja det har jag nog. Huh
Vem kramade du senast? - Miranda igår
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Haha fan heller.

SKOLA
Är du duktig i skolan? - Ne inte så värst kanske, men försöker bättre mig.. 
Har du bra betyg/Omdöme? - Helt ok.
Har du fått göra om ett prov någongång? - Ja
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Nja sådär, fast aldrig alla rätt typ. 
Sköter du dig i skolan?- Mår jag bra gör jag det, mår jag dålig gör jag knappt något.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Haha men ja.
Haft mobilen på lektionstid? - Ja typ alltid
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Haha näe

 FAMILJ
Hur många är ni i din familj? - 5 st
 
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar?- Ja med mamma.
-
Trivs hemma?- Oftast, händer väl att jag hatar allt & alla ibland..Men men.
-
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Nej inte rymt direkt.
 
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Haha nej, min mamma har lärt sig att jag ändå inte lyssnar.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Haha ja.
Du älskar din familj oavsett vad som händer?- Ja det gör jag nog trotsallt

VÄNNER
Du har vänner? Ohja
Du brukar vara med?  Massa olika =)
-
Vem/vilka var du med sist? Elin och Miranda 
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ja fan!
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja självklart!?
Har du pussat någon av dina kompisar? - Ja haha
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Jo men verkligen..
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - ja, fast det är bäst såhär.

KRIMINELLT
Är det okej att vara kriminell? - Haha äsch, det väljer man väl själv. Jag bryr mig inte så speciellt
Vill du bli kriminell - ÅÅÅÅÅÅH JA pleeeease :((
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Haha massor.. 
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Såklart jag skulle 
 
Har du suttit i fängelse? - Ja i 14 år, kom ut för två timmar sen.
Vill du hamna i fängelst? - Haha jo självklart
Har du gjort nåt kriminellt? - Nja kan man väl säga. (a)
Har du blivit tagen av polisen/vakter? - Haha näe

DÅLIGA TIDER
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Ja
 
När grät du senast? - Inte precis gråtit floder, men för någon dag sen.
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - Nja..
Du har slagit ner någon? - inte slagit rejält precis, men nja typ för länge sen :p
Du har blivit nedslagen? - Näe inte nedslagen direkt haha..
Du har skadat någon med flit? - Om jag har (a)
Har du någon gång viljat döda någon? - Haha ah
Vem du bråka med senast - Haha vet inte -.-
Har du blivit våldtagen ? - Öhh hjälp, men nej ;o


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!