Mobilbloggar is the new "it"

Haha mjo stämmer ju verkligen men jag gör det hela tiden så. Haha jo men idag hade vi loppet, fast det gick faktiskt rätt bra. Jag, Elin och Jennie klarade det på någon timme. Fick iallafall inte IG. Skönt det, räcker med sånt bullshit för mig..haha så nu är det väl dags för mig att börja vara med på idrotten för att klara resten av betyget, och försöka se det som något positivt för kroppen. Urk. Aja, är helt slut känns det som. Ligger här i sängen och tittar på tv bara. Ska kanske till Morris senare om jag orkar.. Tror inte det. Men vi får se om jag inte dör av tristhet här hemma och om brudarna ska dit. Aja, hörs later! Kisses

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!