Mobilbloggar

Tjaba. Orkade inte logga in på datan och det så skriver från mobilen istället. Det kostar ändå inte för mig :) Amen har bara haft vanlig skoldag idag. Idrott var väl nåt speciellt, åh fan vi har det där hökarängsloppet på torsdag. Plåga mig hårt och långsamt någon..? Aja, bara att bita ihop antar jag. Hoppas det inte spöregnar då som förra året! Men idag var jag inte med på idrotten, eller hade inga kläder fast gick en liten promenad med några ändå. Men är så himla förkyld och hostar hela tiden, tror inte ens det är bra att jag går till skolan för jag kommer säkert bara smitta ner massa andra.. Nej men funderar på att vara hemma imorgon, vila ut och bli frisk så jag kan ta skolfoto på onsdag och få bra tid på torsdag. Wish me luck säger jag bara. Jaja, hörs senare ska fortsätta titta på tv nu och kanske plugga lite. Pussilull


Hittade en bild från i vintras.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!