Ny vecka

Haluu sötisar. Haft en bra måndag? Min har vart helt OK. Bara vanliga tråkiga lektioner, inget speciellt som hände precis. Var iallafall med på idrotten, men ska fan börja vara med nu. Jag ska faktiskt försöka förbättra mig i alla ämnen, men det är så jävla svårt för jag suger riktigt hårt när det gäller en del saker. Haha och jag en sak som är säker är att min skolgång just nu ser inte alls ljus ut nånstans, i alla ämnen har allt bara skitit sig redan nu. Jävla piss.. Hade tilloch med bättre i 7:an. Men ååhh aja, får väl försöka ta tag i allt det där snart. När jag har ork för det haha. Men just nu sitter jag här ensam hemma och lyssnar på musiiiic. Såklart! Men vi hörs later maybe, puss.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!