Om dagarna jag inte berättat om!


Haluuuuuu. Okej, i lördags träffade jag Elin, Beccie och Cassie. Vi hade en hel del för oss, men jag skriver inte ut allt i bloggen, ni orkar väl inte läsa detaljer? H3h3.. ;) Men vi hade iallafall jättekul, åkte runt lite och kom hem som världens mest slutkörda människor. Så vi somnade direkt när vi kom hem igen. Gosh.. vaknade rätt tidigt på söndagsmorgon och då följde jag med Cassie och ut med henne hund Milton, haha så liten! Sen åt vi något jäkligt onyttigt till frukost, kladdkaka men det behövdes kan jag säga er.. Höhö. Nejmen kom hem någon gång efter ett och då var jag jättetrött. Gick en stund till min syster men somnade i hennes soffa. Sen gick jag hem igen, och typ kvart över 7 mötte jag Robert. Var ute en stund, jäkligt mysigt =) Fast alla myggor var ju på oss hela tiden..Haha. Men jag blev mycket piggare när jag var med honom, innan trodde jag seriöst att mitt huvud skulle sprängas pga all värk men sen försvann det..Hihi aja, får se om jag drar ut en sväng senare men just nu ska jag bara chilla och kanske plugga lite. Hare göööött!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!