Såhär på kvällskvisten

Ja, ikväll åkte jag en stund till Farsta innan allt svängde. Fast följde bara med min syster som skulle köpa lite saker. Och idag har jag fått mina pengar, som jag dock ska försöka spara lite.. Haha men känner jag mig rätt så kommer jag ju verkligen lyckas. Vet redan en del saker som jag ska köpa upp det mesta för.. ;-) Men just nu ligger jag och tittar på Svenska New york-fruar heter det typ. Haha tycker alla sånna här serier är så jävla roliga, dom är ju bara så korkade en del.. Så det är bra med en serie som gör att det blir för mycket och bara skrattretande. Men vi hörs väl imorgon antar jag, och ska träffa min älskling då också <3 Vi hörs

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!