Shit

Har vart med dom bästa ikväll. Härligthärligt. Var ute för det mesta med Elin, Beccie, Matilda, Emma, Aida åh ja vi vare ;) sen kom erik och visade lite skillz.. Eller han sög förresten på det. Men dom där mupparna är nog dom bästa som finns. Hahaha nejmen seriöst :) Åkte hem till systerN en stund fast drog hem efter någon timme. Ska bara chilla nu, imorn blire Elin och massa fler. Får se om jag orkar följa med henne och beccie under dagen till Nacka, annars ska jag iallafall träffa dom senare. Sen sova hos elin, och åååh vi har så bra planer på G inför dessa dagar och helger me and my sunshines!! Som sagt, HOOOOOES BEFORE BROOOOES! (y)


VÄRLDENS BÄSTASTE SYSTER.

Kommentarer
världens bästa elin

Du är världens bästa, älskling! Jag älskar dig massor! :d<333

2010-09-26 @ 16:44:10
URL: http://eellieehs.blogg.se/
Emma

Nej du är världens bästa. Hade inte stått här idag om du inte hade hjälpt mig så mycket som du gjort och fått mig att må bra. Jag älskar dig något otroligt syster, du är värd det bästa gumman <3

2010-09-28 @ 19:53:25
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!