Sjukling

Fast är på bättringsvägen! Har ju hostat massor och haft halsont.. Vaknade imorse med att det bara sved i hela mig och hade sjukt ont i halsen. Har bara vart hemma och tagit det lugnt, inte ens pluggat vilket jag borde ha gjort. Men ska göra det snart tror jag. Är ensam hemma så det är rätt tråkigt här, lyssnar lite på några låtar iallafall. Har sagt åt min ena syster att köpa jäst och någon brödkrydda typ, för lite senare ska jag göra bröd. Haha något vi gjorde på hemkunskapen förra veckan, men är fett sugen på det.. :) Aja, har inte så mycket mer att skriva. Ska nog ta och göra mig ännu en till kopp te, jag som annars aldrig dricker te för tycker inte det är speciellt gott. Har honung också, men det är ju bara såååå äckligt. Men nu känner jag mig tvungen för det är bra för halsen och förkylning, och jag måste bara må megabra tills imorgon! För då ska jag ta mig fan till skolan, så sjukt tråkig här hemma..+ skolfotot som jag bara måste vara med på. Haha aja, hörs sen kanske!


Påväg hem när jag hade firat Elin i helgen =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!