Stop everything.

Har vart ute i några timmar med dennis, christian, nader, nicola, sammy och feri. Haha men hade fan kul, och dom körde typ afro basket nejmen det var askul att se på.. :p Fast sen började jag frysa, måste börja ha på mig någon jacka typ.. Haha så jag ringde min syster och mötte henne och åkte till farsta. Köpte med mig mat hem, var fett hungrig inte ätit nåt alls. Hihi kom hem för en stund sen, och nu ska jag bara chilla. Borde plugga men tänker fan inte öppna en endaste bok, inte för att jag har något hemma precis då förutom nåt papper.. Haha aja vi hörs.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!