You never gonna be alone

Hejhopp. Vaknade för någon timme sen, chillipill idag i think. Får se om jag träffar eric och några fler senare maybe. Haha känner att jag inte orkar göra nåt alls idag, hmm.. Men aja annars drar jag väl till krökarängen som vanligt. Så kul när man möter folk här i FS som ba "vart är du nu för tiden, man ser dig aldrig ute här längre" Nooo för jag är ju med dom där töntarna i hökis hela tiden. Haha buuuuh så jobbigt att tvingas vara med min cassie och alla muppar visst cassie? :'(( Haha nejdå i love them vi tröttnar aldrig på varandra även fast jag och cassie har mycket att snaaacka om med våld! ;) Vi fick sjukaste idén igår om att vi skulle slå varann så vi fick en varsin blåtira. Som tur var ändrade vi oss.. HAHA ska börja fixa mig lite nu då, hemma ska jag iallafall inte vara. Pussss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!