1 år sedan jag skrev detta..

I can't say "I'm Sorry"

Ja haluuu, inte skrivit något idag men whatever. Skriver lite nu, har haft vanlig skoldag. Lite tråkig sådär, det enda som var lite kul var mattelektionen som vi hade med en annan klass. Hihi fick verkligen mycket gjort, aaaa. Men skönt med lov imorgon! Fan vad jag måste vila ut nu......jag som pluggar så mycket hela tiden! :D Höhö jag tar ju död på mina sista hjärnceller som jag har kvar. Näe, slutade tidigare och drog till systerN en stund, men nu är jag hemma och ska väl försöka sova om nån timme. Hare gött! Jag är fett trött.. Behöver min skönhetssömn, speciellt om jag ska orka lyssna på julspelet imorn..Hihi!


Ha-ha smexxii.

2010-12-20 21:18:08


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!