19 december

Haliuuu. Sov hos Rasmus ju, fast vi gjorde inte så mycket så jag hade lagt mig i sängen tidigt och beredd på att sova. Men icke, haha vi skulle ut med hans hund vid tolv. Söta snobben! :D Hans syrra och hennes kille var också med, vi gick till ett dagis och lekte med snöbollar som han skulle jaga. Haha aja, sen gick vi en bit till. Kom hem blöta och frusna.. Spelade kort. Vi somnade vid tre. Eller ah vi sa godnatt typ 12 gånger, men vi är lite som vi är.. Man märkte verkligen att bebo var trött haha helt flamsig =) Fast kände att vi inte kunde somna så vi satte oss och spelade kort igen. Mysigt.

Är just nu hos min syster, sov här inatt. Åt precis upp min frukost så ska nog hoppa in i duschen nu. Om det är något jag verkligen älskar att göra så är det att duscha, så varmt!!! ♥

Vi hörs kanske senare ikväll! Måste fixa mig nu så jag kommer iväg till skolan nångång..


Kommentarer
EMMAS!- julkalender i bloggen

sv: förlåt för sent svar! hur är det med dig? :)

var gärna med i dagens lucka:

http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-19.html#comment



kram! :)

2011-12-19 @ 15:13:38
URL: http://eemma.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!