20 december

Har haft en jätteskön dag! Tränat till julspelet hela dagen. Slutade vid ett redan =) Och imorgon börjar jag halv 12, det kan inte bli bättre! Fast slutar vid åtta på kvällen, för vi ska spela upp i kyrkan för allmännheten typ. Och på torsdag på avslutningen, men det blir mysigt. Efter skolan gick jag bara hem till Rasmus, var hos honom tidigare idag också under min rast. Men hade liksom rast från kvart över tio typ till kvart i tolv. Haha vi har kollat igenom hela min blogg idag, alltså från år 2009! Han verkade få sig ett gott skratt iallafall, tur det.. Sen resten av dagen har vi bara kollat på "Iron man", fast jag somnade såklart. Har vart jättetrött dom senaste dagarna. Men aja, blev väckt av att Snobben skällde när posten kom. Haha sen kom sammi också, och han stannade kvar ett tag. Sen har jag inte gjort så mycket mer. 

Vill ni veta en annan sak? Ska färga håret på fredag har jag tänkt, har tröttnat på detta..
Men mer om vilken färg får ni väl reda/se på fredag! Dags såhär till den röda mysiga varma julafton tycker jag..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!