26 december

Haalloooo! Oj vad jag har glömt att blogga. Haha, kan ju säga God Jul till er i efterskott! Och hoppas ni hade en riktig mysig julafton. Det hade jag! Fick faktiskt det jag önskat mig så det var ju roligt. Igår åkte jag till Rasmus och var med honom hela kvällen. Vi drog ut en stund också med några, men det var så kallt så jag åkte hem efter ett tag. Idag har jag vart i Farsta med Elin och Beccie. Det var ju fan helt jävla proppat idag, så fanns inte många butiker man orkade ta sig in i. Fick iallafall med mig en BH och ögonbrynspenna. Men inga skor inte som jag hade tänkt köpa, åh känns som jag inte kommer hitta några fina.. Brrrrm. Får väl gå runt sen när snön kommer i converse, jättevarmt aaaaaah. Aja, ska äta nu och sen rulla till älsklingen. Känner mig irriterad nu för ingenting, min period eller? Haha skönt att åka till honom och bara få glädje av den där lillskiten ♥ Juste har färgat håret också, rööööött. Lalalala jättefint faktiskt. Hörs!


Gammal bild ♥ hade precis rakat av halva huvudet.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!