Friday


Haaallo! Har nyss färgat håret ljusare, fast det blev ingen skillnad och jag orkar inte meeeeeeeeer. Åh jag orkar inte vara här hemma just nu heller för den delen jag är bara så sur. På allt. Förutom bebo. Haha.. Ska fan i mig bli blond på något sätt, oavsett om jag är tvungen att slösa alla julklappspengar hos frisören. Roligt värre, nu blev jag ju bara på ännu sämre humör. Aja nog snackat om mitt überslitna, fula, tragiska hår. Har bara vart i skolan idag och fått reda på några betyg, ser faktiskt helt OK ut för denna termin tycker jag. Vad jag vet just nu så har jag bara IG i tre ämnen. Bra förbättring från förra terminen då jag hade runt 5 om jag minns rätt.. Men har skärpt mig så mycket enlig dom flesta lärarna. ;) Hihi och på måndag ska jag börja träna till julspelet med alla andra nior. Söt chey. Imorgon ska jag vandra till Rasmus, och på kvällen blir det att sova där också =) Hörs!


gammal på en engelska lektion, hade nyligen gjort sidecut där fast det ser man ju knappt på bilden. Haha..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!