Rubriklös

Haaaaalu. Har inte så mycket om att berätta om dom dagar som gått, Rasmus sov här hos mig i helgen och aa sen har vi väl inte gjort så mycket mer. Har vart i skolan idag. Fast gick tidigare och släpade med mig Sewas också. Åkte till liljeholmen med buss som tog över en timme.. Inte kul. Så gick vi till Praktiska gymnasiet som jag har funtat lite på. Men efter att ha vart där, ja då insåg jag att det är ingenting för mig. Och dom hade inte barn och fritid, vilket som inte framgår i en tidning som vi har fått. Ni vet den här gymnasieguiden, så tyckte det var rätt dåligt att det inte stod något om att barn och fritid bara finns på den som ligger i botkyrka. Aja, whatever. Får väl fortsätta med mitt sökande, kanske går på öppet hus nu på torsdag på Plusgymnasiet. Och Jensen Västra på lördag. Fullt upp denna vecka alltså.. Aja, åt nyligen och väntar på att Rasmus ska komma hem så jag kan åka till honom. Den lillskiten är och köper en ny tv, ooooouh. ;)


7eleven på praoen förut..........


Kommentarer
LouiseMonica

sv: Åh tack så hemskt mycket! Hoppas att du fortsätter att titta in! Kramkram <3

2011-12-06 @ 22:10:12
URL: http://louisemonica.blogg.se/
EMMAS!- julkalender i bloggen

Hej sötis :D

var gärna med i min julkalender, idag kan du vinna en ring från madlady =)



Länk: http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-7.html#comment

2011-12-07 @ 10:09:55
URL: http://eemma.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!