We just wanna make the world dance.


Tjaaaaaa. Har inte gjort så mycket än såhär på dagen liksom, bara vart i Farsta och köpt det sista till Rasmus. Sitter just nu och lyssnar på musiiiiiic. Funtar på att börja sminka mig snart kanske? Aa. Inte långt kvar nu till julafton, bara en vecka! Det firas med familjen och släkten =) Mysigt värre! Ska äta om två timmar typ, och sedan bär det av till nöten. Hm ska kanske packa ner lite saker i väskan redan nu så jag har det gjort iallafall. Vet nästan hur denna kväll kommer se ut, vi kommer sitta och spela i hundra timmar och nog se på någon film. Haha, skriver mer senare kanske ♥


oooooooj! Här snackar vi gammal bild! Där försökte jag också bli blond, haha.. Dröjde inte länge tills jag
färgade till brunt igen, eller tilloch med svart. Jag minns inte riktigt :')


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!