All I wanted was just what everybody else wants, u know, to be loved.

Tjaaaaaaa! Allt bra? Med mig äre luuuugnt :) Var med Elin, Rasmus, Wictor och max igår. Sen senare mötte vi lite några andra på skolgården också. Chillipill hela dagen, varje dag. Aa eh, vet inte riktigt vad mer vi gjorde. Hade sällskap ti stranden av rasmus och sen snackade vi lite med madde också. Ahmen kom väl hem vid tolv. Och idag har jag vart i centrum med min syster, hon köpte ett par svarta ballerina skor åt mig. Haha hon som har tjatat aslänge om att mina skor är smutsiga!! Och aa, efter dessa utekvällar och krök är dom nog rätt smutsiga.. HÖHÖ. Nejmen åt precis pastasallad med räkor. Ska bara ordna lite saker och sen dra ut och möta upp rasmus här vid tuben som ska lämna mitt åkkort, tror han är med jonas också. Och så kommer Elin hit. Aja, vi hörs lateroooo! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!