Allting är som det ska va'

Tjaaaaahallihallå! Ah vet inte när jag sist skrev. Men ajaja. Igår var jag för det mesta med rasmus och wictor bara :) Lite hos rasmus, dom skulle såklart träna, hade tur att jag är tjej och inte känner press med hantlar....Haha och att köra burken. Sådär så man slår så typ knogarna dör :') Ahmen iallafall, sen var vi lite här hos mig också. Eller jag skulle bara käka sen rulla vi t hökis. Ah juste, jag och älskling var ju här tidigare på morgonen eller ah vid ett också. Aja. Sen var vi i hökis resten av kvällen. Idag vaknade jag vid tolv.. Eh hade tänkt vakna redan vid tio. Men den planen försvann. Har precis gjort mig klar, okej inte sminkat mig något speciellt eller nåt. Ser att solen skiner? Skönt. Nejmen ska röra mig mot hökis nu och möta rasmus. Tror fan vi köper oss lite boost också! Ni vet, energidrycken..? Haha. Nej måste berätta en tråkig sak! Min lilla xperia gick sönder igår R.I.P :'((((( Alla bilder, videos ja allt som jag inte har hunnit överföra på datan ♥ Måste fixa en annan lur på nåt sätt nu! Använder en som är skitseg just nu.. Aja vi hööööööööörs.

Kommentarer
sofia

fin blogg :)

2011-07-19 @ 13:54:45
URL: http://playthemoment.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!