.

Tjaaaaaaaaaaa. Orkar inte skriva så mycket. Ah det kanske ni har märkt. Men orkar fan inte sitta framför datan när man har loooooov. Så nja. Aja, vad har jag gjort alla de dagar jag inte bloggat??? Öh. Vart med rasmus varje dag faktiskt :) I mer än två veckor. Hihi. Men man tröttnar fan inte på den där lillskiten :') Igårkväll chillipillade vi ute med några ett tag. Fast alla bara försvann från olika håll. Försökte få igång maxs vp, fast det gick inte något vidare när det regnade också. Så ah, jag och rasmus drog hem till honom istället. Och idag, öh vad har vi gjort idag? Vettefan. Mötte han och bullen här vid mig, sen drog vi t hökis. Fast var ute en liten stund bara, sen drog jag hem till rasmus. Han körde någon jävla lek, hahahahah jag var tydligen "the bad guy" och han var snuten. Ah sjukt, låg där på golvet med polisgrepp och hela grejen. Han är störd :) men ska äta nu, och sen till hökis igen. Träffa min bebooooooooo. Höööööörs

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!