Lovely!

Tjaaaaa! Gaaaaah. Har haft jättebra dagar! Haha så ni vet liksom :) Vart med Elin, Rasmus♥, Wictor, balder och max för det mesta typ. Aaaa. Orkar inte berätta vad vi gjort om dagarna men jaja. Igår satt jag, elin och rasmus ute och drack lite cider bara. Chillipill även fast det regnade lite. Höhö. Sen vid tolv drog elin hem, jag och rasmus rullade hem till honom ett tag.Kom väl hem vid två tiden nångång. Idag har jag vart med honom hela dagen :) Bara vart hos honom och myst. Lyssnat på våra låtar som vi hört om och om igen typ 1202 gånger. H3HE. Tränat med hantlar och gjort armhövningar.. duktig jag var som klarade att göra en typ..... Aja, kom hem för nån stund sen. Åt precis klart, så ska väl bara fixa lite saker och sen möta upp han igen och Elin! Hörs när vi hörs, hare bääääääst nu ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!