"Minns det som igår, första gången som du log."

Tjaaaaaaaa! Okej kan fan inte blogga. Haha men jaja. Vart med baby varje dag :') Ovanliiiiigt. Nejmen igår åt vi på pizza hut, haha redan vid ett var vi där. Wictor var också meeed. Sen drog vi till hökis. Var där ett tag och bara chillade. Sen åkte jag hem ett tag. Sen tillbaks igen, drog hem till Elin där Cassie också var :) Jag låg för det mesta bara och snackade på medans dom färgade elins hår mörkare, hihi. Aa sen drog vi ut efter det, eller jag drog lite snabbt t rasmus. Skönt att dom bor nära varann haha. Aja, sen skulle vi till fagersjö. Drog hem till natta :) Fast stannade inte där så länge alls, så vi rullade tillbaks till hökis. Jag och Rasmus drog hem till honom. Haha seriöst, efter energidrycken blev vi stööööörda. Nåt gick fel i skallen på oss. Skrattattacker tusen gånger om, och påvägen till tuben sen gjorde inte saken bättre heller. Hahahahah orkar inte berätta hur vi var, kan inte förklara med ord. Vi är seriöst stördaaaaaaaaaaaa. Kom hem vid halv tre. H3H3. Ska fixa mig lite nu, sen kan ni väl gissa vad jag ska göra? Eh ah, det vanliga. Puss på ljumsken :D Ska se om jag hittar några bilder sen.......

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!