Snaaaaaabbt


Tjaaaaa! Ah eh, vet inte när det var sist jag skrev. Men igår var jag med Elin och Rasmus lindahl. Känner flera rasmus så nu fick lättare med efternamnen ööööööh. Haha roliga snubbar vi var, okej orkar inte berätta haha men aja. :') Drog hem vid elva, fick sällskap ti strand av rasmus, bjöd nån snubbe på cigg, haha vi hoppades på en gratis cider som vi fick sist vi två gav en snubbe cigg. Men nej tyvärrrrrrr. Aja, nu har jag vart hos min syster skulle bara hämta något, och nu ska jag rulla till centrum, köpa mig en tjocktröja tror jaaaaag, och möta upp Elin och Lisa. Hörs när vi hörs, ska försöka blogga bättre. Puss på er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!