Update

Kan skriva lite snabbt nurååå. Ska fixa mig lite. Ikväll blire grillning, myyyys! Okej, vad gjorde jag igår? Öh.. Var i hökis, träffade Elin och Lisa som jag vart med idag också. Och aleks var med oss ett tag igår också. BroderN åker till serbien imorgon tror jag, haha han skulle köpa lite stuff till mig får hoppas han håller det han lovat också! :) Aa men idag var vi och badade. Chillipill. Kallt när molnen var framme men skitvarm som in i *piiiiiiip* när solen sken. Galet! Men ah, kom hem för nån timme sen och har nyss duschat. Ska byta om till skönare kläder, mjuuuukis i think. Höhö och platta håret som ser ut som ett fågelbo. Intresseklubben antecknar. Nejmen seriöst, nu börjar det fan lukta lite bränt utav plattången. Heheheh. Vi hörs imorgon or something, chingching!

Kommentarer
camilla

Umgås du med din pappa?

Diggar din blogg tjejen! :) kram!

2011-07-11 @ 00:47:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!