When nothing goes right - go left.


Tjaaaaaaaa! Inte bloggat på några dagar men ahhh. Kan berätta det jag minns om dom dagar som gått iallafall.. ööööööh. Tror dt var i lördags? Aa chillipillade med vp och sånt ute med några. Sen drog vi vidare till skarpnäck, drog t max, sov där typ allihopa. Okej vi var typ bara 5 st men ändå. Haha jag paxade soffan, sjukt skön! Fast vaknade flera gånger av att katten stod och glodde på mig mitt ovanför facet.. Skum. Var väl uppe till 5 nåtsånt, sen på morgonen gick vi alla upp vid elva.HAHA. Döda. Nejmen resten av veckan har jag vart i hökis om dagarna med mina filurer bara :) Ska dit snaaaart, fast ska bara fixa mig lite först. Sen träffa elin och cassie, fast drar noghem till elin och väcker cassie ifall hon inte har vaknat då. Fast det tror jag. Aaaaa här sitter jag och skriver på. Vi hööööööööörs

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!