5 februari

Har haft en ganska lugn dag. Bara vart hemma med familjen och firat ♥ Har pluggat lite om andra världskriget också, har prov på det imorgon. Hoppas kunna sätta en G, men har så svårt att koncentrera mig när jag verkligen vill försöka läsa på lite. Alltid något som stör mig, t.ex om datan är på så går jag självklart och sätter mig här istället. Är tvn på sätter jag mig framför den och hittar något spännande som går.. Nej jag har alldeles för svårt för att plugga. Det går inte hur jag än gör, ååååååh. Hur ska man kunna sätta ett G om man inte ens kan koncentrera sig på ett häfte fullt med papper?! Och jag kör SO-lätt, mitt prov är alltså ett prov som jag bara kan få G i och inte högre. ååååh jag orkar inte skriva mer nu. Blir ju bara på dåligt humör :( Kan tänka positivt, jag har iallafall fixat designen lite på bloggen! Haha =)



weheartit.


Kommentarer
catrin

tack :)

2012-02-05 @ 21:51:58
URL: http://casan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!