6 februari

Oj, skrev visst inget när jag var hos honom. Men vi kollade på film så då kan man ju inte precis vara osocial och sitta vid datan. Många besökare har man iallafall fått, eller aa ni har blivit flera :') Men ja, har bara vart i skolan idag. Hade SO prov, men det gick väl helt OK. Fast knappt att jag tror att jag lyckas få G, tyvärr.. Nej just nu orkar jag inte tänka på det något mer. Har nationella prov imorgon i svenskan, fast det klarar jag nog. Brukar inte ha det så himla svårt i svenskan precis =) Åhhhh nu blev jag sådär sjuuuuuukt röksugen!! Har klarat mig ca en månad nu att vara rökfri, fast om jag är ärlig har jag torskat 3 gånger och tagit några bloss. Men annars har jag verkligen stått emot. Jobbigt när halva familjen röker.. usch. Och imorgon bär det av till simhallen, jag och Rasmus var ju och simmade förra veckan också i torsdags, och imorgon kör vi igen har vi tänkt. Eller ja antingen blir det bad eller så ska vi dra och kolla på gym. Vi har ju bestämt att vi ska börja gymma tillsammans så snart som möjligt. Vet inte hur länge jag har velat börjat med det, men nu ska jag äntligen ta tag i det. Vi måste liksom vara sysselsätta med något! Hörs imorgon!


Kommentarer
Lave

Svar: Det gick bra, jag borde nog få ett VG! haha.

Jättebra att du försöker sluta röka! Håll ut, det är värt det!<3

2012-02-07 @ 16:59:11
URL: http://memotape.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!