7 februari

♥ Godmorgon sunshines! Idag börjar jag halv nio. Jobbigt med nationella prov första timmen.. Åh. Sitter iallafall här nästan helt klar, ska bara sminka på lite mascara så är jag färdigfixad. Kan ta det lugnt då ett litet tag och sedan begära mig till tunnelbanan som går 58. Då kommer jag vara i skolan typ 20 minuter innan jag börjar, men det är bra för då hinner jag kanske äta frukost innan. Slutar tre, då ska jag åka och möta upp en tjej vid 4, sedan träffa Rasmus och checka gyyyyyyym. Vi höööörs och ha en fin dag! =)


Ljushårig bild.. Halvgammal.


Kommentarer
Lave

Svar: Åh vad jobbigt det börjar bli. Hur gick det med provet? Va gullig du va i bilden!<3

2012-02-07 @ 16:38:06
URL: http://memotape.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!