Bloppis del 3

Detta blir nog min sista bloppis på ett bra tag. Kommer inte blogga här så mycket annars, bara om jag ska ha någon till liten bloppis. Men ta och kika nu va! =)

Vill ni ta kontakt via mailen så är det [email protected] Jag vill helst inte skicka via posten, utan avhämtning får det bli. Om ni absolut vill att plagget ska skickas, så står ni för hela frakten. Kostnaden blir olika beroende på hur många plagg du ska ha och vad vikten blir. Vid avhämtning kan alla pris diskuteras. Gäller de lite högre slantarna, som det finns få av i mina bloppisar. ;) Enjoy it!



Vit kofta med lite "puffiga" axlar ONLY strl. L - 30:- SÅLD!


Vit mysig tröja Gina Tricot strl. S - 50:-


Rosa söt topp som man kan knyta själv vid ryggen Gina Tricot strl. 38 - 30:-


Korallfärgad topp strl. S Gina Tricot - 20:-


Rosa mjukiströja Bikbok finns även byxor med
men dom fick inte plats på bilden. Strl. M i tjocktröjan och S i byxorna.
Både byxor och tjocktröjan tillsammans 100:-

Annars 50:-/per del




Svart klänning Gina Tricot strl. M - 30:-


Mörkgrå kofta Gina Tricot strl. XS - 30:-


Ljusgrå V-RINGAD tröja H&M strl. XS - 20:-


Oanvända ballerina skor i jeanstyg strl. 38 - 40:-


Kommentarer
Anonym

ååh jag vill ha ballerina skorna :D

2012-05-12 @ 18:42:46
URL: http://claudiish.blogg.se/
Anonym

Aaaaa, men eftersom min tröja kostar 50 kr och din 20 skulle du kunna byta den korallfärgade tröjan och den bruna som är lika som den rosa. Eller om du hittar något mera:) www.emmasbloppis.blogg.se

2012-05-17 @ 15:25:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!