Hos R

Sitter här hos Rasmus nu. Kom hit alldeles nyss, vart i skärmarbrink och fryst tårna av mig. Det var ett jätteobehagligt stund, för en gubbe halkade ner på spåret och när han kom upp, ja åh herregud hur allvarligt det såg ut att vara. Hela ansiktet fullt med skrapsår och blod, poliser, sjuksköterskor, väktare ja allt möjligt kom.. Men var iallafall där och mötte upp en tjej ang bloppisen. Lite mer saker sålt, hoppas hon tycker om de. Nu ska jag fortsätta värma in mig i ett täcke som rasmus har virvlat in mig in, och snart ska vi äta. Hörs senare kanske, C-YA ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!