Bloppis

Igår rensade jag lite i min garderob, och har en hel del kläder som jag aldrig använder som bara hänger där. Maila vid intresse till [email protected]. Ni kan kommentera här i bloggen också, men vill helst ha via mailen. Jag har annat också som jag dock inte har fångat något foto på, som hårförlängning i blont. Men mer om det kan tas via mail vid intresse ifall ni vill ha några bilder osv. Har en lång svart Canada Goose jacka original såklart, i storleken XXXS i bra skick, men vill dock bara byta mot en Boomerang eller Amoress Alexandra i storlek 36! Vilket är S tror jag.. =)



Rosa kofta från H&M strl. 38 - 40:-


Vit stickad kofta från Gina Tricot strl. S - 60:- SÅLD!


Söt blus från H&M strl. 38 - 70:- SÅLD!


Söt svart klänning strl L - 60:-


Svart kofta från Gina Tricot strl. 38 - 60 :- SÅLD!


Brun fläta "som ett diadem" - 15:-


Blont löshår 100% äkta - 250:- SÅLD!

 BYTES TILL


Kommentarer
Perlita Nuñez

JAG ÄR INTRESSERAD

2012-01-12 @ 20:43:44
URL: http://perlitasbloppis.blogg.se/
alexandra winberg

är löshåret mycket slitet?

2012-01-23 @ 13:33:31
URL: http://alexandrawin.devote.se
Madeliene

jag är intresserad av den svarta klänningen! :) Är det lugnt om du håller den till mig tills i slutet av månaden? :)

2012-05-04 @ 23:38:36
URL: http://madeliienes.blogg.se/
Kristin

Jag är intresserad av tre plagg! Hittar dock inget annat sätt att få kontakt med dig förutom att kommentera. Om du ser det här får du jättegärna maila mig på [email protected] så kan jag fråga vilka grejer som är kvar :)

2012-05-08 @ 17:48:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!